Рецензии на фильмы и сериалы

aleksandr.fedorov
Рецензий: 143
Данина толерантності сумнівного змісту.
"Приховані фігури" є яскравим прикладом того, коли кінематографісти губляться в численних ідеях і посилах, котрі хочуть втілити на екрані. У результаті виходить каша з різноманітних подій та висловлених поглядів, на яку дивитися нецікаво.Дія фільму відбувається у 1960-х роках в період космічної гонки між США та СРСР. Перед глядачами історія трьох афро-американок, які працювали у НАСА та брали участь у реалізації важливих програм США, а також боролися за права чорношкірого населення країни
... Читать полностью
"Приховані фігури" є яскравим прикладом того, коли кінематографісти губляться в численних ідеях і посилах, котрі хочуть втілити на екрані. У результаті виходить каша з різноманітних подій та висловлених поглядів, на яку дивитися нецікаво.Дія фільму відбувається у 1960-х роках в період космічної гонки між США та СРСР. Перед глядачами історія трьох афро-американок, які працювали у НАСА та брали участь у реалізації важливих програм США, а також боролися за права чорношкірого населення країни
Стрічка вже помітно зіпсована у першій половині. Режисер Теодор Мелфі досить грубо і невміло кидає у глядача різноманітні факти про підготовку польоту на орбіту Землі першого американського космонавта, і паралельно розповідає про расову дискримінацію у Америці тих часів. Це подано настільки навязливо, що згодом починає набридати, а далі - відверто нервувати. Сценаристам, схоже цього було мало, тому згадали і про дискримінацію жінок, ну, і про євреїв в роки Другої Світової не забули. І лише у другій половині, коли їх трохи відпустило, перемкнулися на зображення космічної програми, тоді стає трохи цікавіше.
Сценарна слабкість фільму відвертає увагу від непоганих виконавців. А вони стараються: і Тараджі Хенсон, і Октавія Спенсер, і Жанель Моне. На других планах є Кевін Костнер та Кірстен Данст - актори добрі, але тут їм немає де розвернутись."Приховані фігури" був передбачувано номінований на Оскара як "кращий фільм року", але, можливо на щастя, пролетів повз нагороду.
В технічному плані стрічка задовільна - нічого визначного, але і явних провалів не спостерігається.
В цілому, картина дуже посередня та зовсім не обовязкова для перегляду. Автори замахнулися на зображення багатьох історичних моментів і фактів, які стосуються епохи президента Кеннеді, але через відсутність сценарної конкретики і через спосіб подачі, фільм виглядає відверто нудним. Сценаристи навіть забули пояснити глядачеві суть назви, то що вже казати про решту...
5 / 10
PRO+
volgot
Рецензий: 5
Это действительно какое-то чудо
С 12-го века Ирландия оккупируется Англией, вся земля отнимается у ирландцев и передается английским помещикам. Ирландцы становятся батраками на чужой земле. В период страшного голода из-за неурожая картофеля помещики повышают аренду за землю, крестьяне не получают не только еду, но и становятся бомжами.

При этом, английские помещики продолжают вывозить из Ирландии на экспорт то немногое, что выросло и даже увеличивают экспорт чтобы покрыть убытки.

В результате миллион ирландцев умирает от... Читать полностью
С 12-го века Ирландия оккупируется Англией, вся земля отнимается у ирландцев и передается английским помещикам. Ирландцы становятся батраками на чужой земле. В период страшного голода из-за неурожая картофеля помещики повышают аренду за землю, крестьяне не получают не только еду, но и становятся бомжами.

При этом, английские помещики продолжают вывозить из Ирландии на экспорт то немногое, что выросло и даже увеличивают экспорт чтобы покрыть убытки.

В результате миллион ирландцев умирает от голода и еще миллион уплывает на "плавучих гробах" - полуразвалившихся кораблях - в США, по дороге гибнет 18 000 человек.

В самой Англии до 1900 года женщинам было запрещено не только работать, но дажерасплачиваться в магазинах.

Так выглядела история. Пока в 2016 году вышедшая за муж за женщину лесбиянка не переписывает полностью историю. Зульфия открывает глаза. Согласно ее истории, ирландцы, оказывается, заморили себя голодом сами. И при этом, они еще и обузили друг друга : прямо во время голода ирландцы, по версии писательницы, насиловали собственных сестер. И так бы морили себя и дальше, если бы образованная и свободно принимающая наркотики медсестра-атеистка не вылечила их от этого религиозного безумия и страшного засилия насилующих детей мужчин, врачей-убийц мужчин, и прочих нелисбиянов.

Ждем фильм о том, как индусы сами себя убивали из пушек а англичане их спасали. А так же о том, как в крымской войне аборигены так же убивали себя сами пока англичане их там не спасли.

p.s. все "комиссии" в Ирландии состояли исключительно из землевладельцев и домовладельцев англичан, у которых бесправные ирландцы арендовали свою собственную когда-то землю.
1 / 10
PRO+
volgot
Рецензий: 5
Первая качественная но излишне славянофобская экранизация
Это скорее фильм про Булгакова, а не про его книгу. Только авторы фильма немного ошиблись с интерпретацией. Мастер никогда не писал про дьявола, он писал только про Исуса. А гений самого Булгакова в том, что при всей на первый взгляд привлекательности Воланда это был таки дьявол. Который привел атеистов, в его иностранный шарм влюбившихся, к развалу страны и нищете своих республик в их безбожном стремлении к иностранцам с их голыми девками. И только это осознав, всё потеряв,те, кто поумнел,... Читать полностью
Это скорее фильм про Булгакова, а не про его книгу. Только авторы фильма немного ошиблись с интерпретацией. Мастер никогда не писал про дьявола, он писал только про Исуса. А гений самого Булгакова в том, что при всей на первый взгляд привлекательности Воланда это был таки дьявол. Который привел атеистов, в его иностранный шарм влюбившихся, к развалу страны и нищете своих республик в их безбожном стремлении к иностранцам с их голыми девками. И только это осознав, всё потеряв,те, кто поумнел, стали поворачиваться именно к Мастеру и его Исусу. Песня о "всех республиках мира в составе СССР" намекает на БРИКС :-)
5 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 143
Конвеєрний трилер одного героя.
Прикро, коли кінематографісти, які раніше показали себе умілими представниками свого ремесла, раптом дають маху. Як, наприклад, талановитий іспанець, котрий побудував успішну карєру в Голівуді і зняв не один якісний фільм в жанрі бойовика-трилера. При його послужному списку, від фільму "Пасажир" очікувалося щось такої ж якості. Але вийшло не так.
По сюжету колишній поліцейський Майкл Маккоулі, котрий працює страховим агентом щодня їздить на тій самій електричці та бачить тих самих людей. Але... Читать полностью
Прикро, коли кінематографісти, які раніше показали себе умілими представниками свого ремесла, раптом дають маху. Як, наприклад, талановитий іспанець, котрий побудував успішну карєру в Голівуді і зняв не один якісний фільм в жанрі бойовика-трилера. При його послужному списку, від фільму "Пасажир" очікувалося щось такої ж якості. Але вийшло не так.
По сюжету колишній поліцейський Майкл Маккоулі, котрий працює страховим агентом щодня їздить на тій самій електричці та бачить тих самих людей. Але одного дня все летить шкереберть... Відбувається щось схоже на розіграш або невдалий жарт, але далі ситуація стає серйозною... "Пасажир" у сюжетному плані нагадує чимало фільмів, навіть талановитий актор Ліам Нісон, з яким режисер неодноразово співпрацював, власне, не може утримати все на своїй грі, бо інші відомі виконавці, зокрема, Віра Фармига, Патрік Вілсон та Джонатан Бенкс мають лише по декілька хвилин екранного часу і не встигають повноцінно розкритися. За великими рахунком, перша половина фільму знята навіть непогано - хай зі скількома наявними прогалинами, тримає у напрузі, операторська робота та монтаж зроблені на рівні. Але у другій половині, стрічка різко опускає планку якості - сюжет пускається берега і стає настільки дірявим і частково передбачуваним, що фільм стає важко сприймати серйозно. Чому не доопрацювали, а зробили ось так.? Це, мабуть одному режисеру зрозуміло. Отже, друга половина, майже, знищує картину, яка спочатку виглядала, як грамотно поставлений трилер з елементами бойовика. Саме через це "Пасажир" і став розчаруванням для багатьох, хоча й технічна сторона фільму непогана, й Ліам Нісон відпрацьовує. Почерк і дух попередніх робіт режисера залишився, але у сюжетному плані якість помітно впала. Дуже шкода.
7 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 143
Реднек через призму Кінга.
Звичайно, далеко не всі екранізації робіт Кінга є вдалими, як і не кожна є якісною. Чи можна вважати екранізацію повісті "1922" успішною.? Події фільму відбуваються у вказаному у назві році, в американській провінції. Вілфред Джеймс живе на фермі разом з дружиною та сином, але ідилії у родині немає, до того ж обстановка починає загостюватися, коли земля переходить у спадок його дружині, що стає приводом для злочину, за який невдовзі приходить кара. Давній сюжет про карму здобув чергове... Читать полностью
Звичайно, далеко не всі екранізації робіт Кінга є вдалими, як і не кожна є якісною. Чи можна вважати екранізацію повісті "1922" успішною.? Події фільму відбуваються у вказаному у назві році, в американській провінції. Вілфред Джеймс живе на фермі разом з дружиною та сином, але ідилії у родині немає, до того ж обстановка починає загостюватися, коли земля переходить у спадок його дружині, що стає приводом для злочину, за який невдовзі приходить кара. Давній сюжет про карму здобув чергове втілення. Але, оскільки "1922" написав Кінг, події набувають більш зловісного забарвлення, а глядачеві надається можливість самому для себе визначити, що це: містика, чи проблеми з психікою у головного героя.
Режисером фільму виступив Зак Гілдіч. "1922" добре передає атмосферу: похмуре оточення, повільне, тягуче відчуття наближення неминучої розплати. Загальна похмурість підкріплюється психоделічною музикою, завдяки чому стрічці додається страху. І це при тому, що фільм майже камерний - більшість подій відбуваються на фермі, і лише зрідка дія переноситься деінде. Також слід відзначити відтворену атмосферу США першої половини 20-го століття: інтерєри будинків, машини, одяг, стилістика будівель - все витримано в дусі епохи.Томас Джейн в ролі Вілфреда виклався на відмінно: зовнішність, діалект, емоції передані дуже добре. До речі, Джейн вже не вперше грає в екранізаціях Стівена Кінга. Непогано зіграв Ділан Шмід роль сина головного героя, також можна відзначити Боба Фрейзера. Технічно картина поставлена теж добре: оператор справився: тут є пейзажі полів, правильно підібрані плани приміщень тощо. Звичайно, можна прикопатися за окремі сюжетні ходи та умовності. Та все ж вони не псують загальну картину.

В цілому, "1922" - непоганий трилер з похмурою атмосферою, доброю акторською грою та повчальним підтекстом. Хоча є цілком зрозумілим, що навряд чи кара переслідує кожного холоднокровного злочинця, а дехто взагалі уникає покарання. Який світ, такі й люди...
6 / 10
PRO+
volgot
Рецензий: 5
Через отмену всего русского к звездам с пауком Гагариным
Отменив всё русское, выбрав капитализм и прекратив любое общение со своими братьями-славянами Чехия смогла полететь в космос но при этом вернувшисьв "каменный век" где в похожем на мусорный бак корабле ничего не работает и всё ломается, своя чешская связь через древний кнопочный телефон на проводе, и при этом нужно произносить рекламные слоганы "как в настоящей демократии". И тут наш герой встречает Юрия Гагарина в виде одинокого паука - страшного, какими рисуют всех русских, но такого же... Читать полностью
Отменив всё русское, выбрав капитализм и прекратив любое общение со своими братьями-славянами Чехия смогла полететь в космос но при этом вернувшисьв "каменный век" где в похожем на мусорный бак корабле ничего не работает и всё ломается, своя чешская связь через древний кнопочный телефон на проводе, и при этом нужно произносить рекламные слоганы "как в настоящей демократии". И тут наш герой встречает Юрия Гагарина в виде одинокого паука - страшного, какими рисуют всех русских, но такого же одинокого. И вместе они летят к светлому коммунистическому будущему среди звезд, после чего главный герой попадает в такой же похожий на мусорный бак корабль южнокорейцев которые так же отказались от всего, включая родных братьев северокорейцев и даже китайцев, и там герой окончательно понимает что именно он и вся Чехия потеряли
5 / 10
aleksandr.fedorov
Рецензий: 143
Скупа історія фундаментального спротиву.
Жодна близькість до історичних подій не врятує художній твір, якщо він не є цікавим в плані сюжету, змісту та подачі. Бо саме таким є ірландський фільм "Вітер, що гойдає верес".Сюжет фільму розповідає про Громадянську війну в Ірландії на початку 1920-х років. Ця подія мала вагоме значення для Ірландії, оскільки заклала підвалини повної незалежності країни від Великобританії. У вирі цієї війни опиняється молодий Демєн ОДонован та його товариші Тематика фільму передбачала наявність інтриги та... Читать полностью
Жодна близькість до історичних подій не врятує художній твір, якщо він не є цікавим в плані сюжету, змісту та подачі. Бо саме таким є ірландський фільм "Вітер, що гойдає верес".Сюжет фільму розповідає про Громадянську війну в Ірландії на початку 1920-х років. Ця подія мала вагоме значення для Ірландії, оскільки заклала підвалини повної незалежності країни від Великобританії. У вирі цієї війни опиняється молодий Демєн ОДонован та його товариші Тематика фільму передбачала наявність інтриги та цікавої оповіді, а пристойний, як для ірландського кінематографу того час, бюджет у 8 млн.$ дозволяв підсилити все це гідними бойовими сценами. І просто диво, що врешті вийшла добіса нудна військова драма, перенасичена подіями, жодна з яких не несе якоїсь цікавості чи ваги. Ніби на екрані щось і відбувається: починається все з невеликих конфліктів ірландців з нахабними англійськими військовими, які постійно "пресують" місцевих, як результат - вривається терпець, розгортається партизанська боротьба, англійці ідуть на певний компроміс; підписується мирна угода між ними та повстанським керівництвом, що багатьма ірландцями сприймається як зрада; наступає розчарування, розгортання нової боротьби, і вже ірландці починають стріляти у ірландців, при чому в тих самих місцях, де ще вчора воювали проти окупантів. В теорії, це могло б виглядами цікаво, видовищно та трагічно.
Але режисер Кен Лоач промахав всю цікаву задумку. Дивитися на події нецікаво, історія головного героя подана сумбурно, бойових сцен практично немає, жахи війни не жахають. Доречі, деякі серйозні суперечки між Ірландією та Великобританією не вирішені й досі. Акторська гра хоч і прийнятна, але на межі ніякої. І це при тому, що головну роль виконав Кілліан Мерфі, який вже тоді був відомий завдяки низці пристойних фільмів. Найбільше шокує візуальна частина, через свою убогість. Картинку, яка перенасичена зеленими тонами, ще можна назвати більш-менш прийнятною, хоча це рівень серіалів, а не авторського кіно. Оператор, судячи зі всього, взагалі не парився, хоча ним був Баррі Екройд, який пізніше набагато краще проявить себе. Про низьку якість режисури свідчить ще й відсутність атмосфери епохи, незважаючи на реквізит; автентичні костюми, ірландські хатки, пара автомобілів в стилі 1920-х тощо. Але це не вражає.

Висновок - "Вітер, що гойдає верес" - дуже слабенька військова драма. Є деякі непогані моменти і риси, але, мабуть, потрібно бути ірландцем, щоб цей фільм сподобався.
4 / 10
PRO
crocuscircus
Рецензий: 13
Если не смотреть - ничего не потеряете...
Мы начали смотреть фильм по рекомендации. Нам сказали - будете впечатлены.
Тут же скажу что впечатление было никакое. А просмотрев фильм было не просто разочарование, я лично просто разозлился.
Операторская работа весьма крутая. Прекрасно снятый материал.
Я не читал книгу и не могу сравнивать. Я могу лично судить про то, что видел только что.
Ужасы сняты хорошо. Ужасы впечатляют. Я не думаю что половина зрителей разберет, что мертвые оживают только в мозгах убийцы. Я не сразу это понял. При... Читать полностью
Мы начали смотреть фильм по рекомендации. Нам сказали - будете впечатлены.
Тут же скажу что впечатление было никакое. А просмотрев фильм было не просто разочарование, я лично просто разозлился.
Операторская работа весьма крутая. Прекрасно снятый материал.
Я не читал книгу и не могу сравнивать. Я могу лично судить про то, что видел только что.
Ужасы сняты хорошо. Ужасы впечатляют. Я не думаю что половина зрителей разберет, что мертвые оживают только в мозгах убийцы. Я не сразу это понял. При разговоре с патологоанатомом они смотрят на фотографии в планшете. С одной стороны весьма интересен прием, что они вдруг, как бы, оказываются рядом с трупом в морге и рассматривают как бы в полном присутствии...а потом кажды нам говорят что они все таки стоят на лестнице, разговаривают, и смотрят в планшет.
Это настолько сбивает! Страшный человек насилует труп и труп оивает и с ним разговаривает и отвечает и улыбается.... Я поначалу думал что это ролевые игры и огромным трудом допер что это в мозгах преступника девушка все еще жива и он как бы с ней общается она как бы ему отвечает. НО существет масса способов отделить реальное от воображаемого. И цвет и тень и блюр и много еще чего. Создать впечатление соответствующее названию "Внутри убийцы" то есть я как зритель должен почувствовать себя в полном тумане мозга. Это сильно раздражает.
По факту это выглядит непрофессиональтно причем совсем.
Непонятно зачем и почему нас отправляют все время в прошлое этой дамы, следователя профайлера, когда она была девочкой.
Исходя из увиденного я так и не понял - она сама пережила какое то насилие? Почему так?
Тут написано что сериал закрыт. Но из этих двух серий совсем непонятно как это все закончилось. По идее оно не закончилось. То есть - придется читать книгу. Очень часо бывает что прочитав книгу с упоением ждешь экранизации. А получается весьма навозная куча материала.
У меня так было со "снеговик" Ю Несбе. Книга просто отпад! А фильм просто никакой.
Нес тоит смотреть ради омерзительных зрелищ. Люди должны оставаться людьми и секс и эротика и любовь долджны быть весьма жизеутверждающими. Показ ужасов должен быть весма серьезно мотивирован. Здесь, по моему мнению, ужасы никак ничего не отражают. Мжет все таки недоснятоjQuery36007732419254148377_1709798935682? Но я лично продолжение смотреть не стану. Даже из любопытства. Настолько все запутано и ужасно, что кроме сожаления о потрченном времени нету. Причем совсем.
5 / 10
Наверх